Sunday, November 14, 2010

sunday yg bosan!

12/11- malam tu aku kua ngn rie. haha kebetulan. tak rancang pon. kiteorg gy danau kota. die nk beli baju adek die.baik la konon. adoii. miss gile kat die. sbb nyer da lame tak jmpe, sebulan lebeh kot. sebulan aku cuti sem first time aku jmpe die. huhu. kalo aku, aku nak hari2 jmpe die. tapi die shah alam. aku ampang. so agak jarak la kedudukan umah tu. haha. :) da habes bli2 sume. kite gy mkn mcd. aku ngn die dari dulu mcd tak lepas. asek mkn tu je. haha. sebenarnya da knyg tau. tapi aku takot die hntar aku balik, aku ckp lapa. tu sbb gy mkn. haha.kali pertama la aku mkn burger mcd aku makan daging  je. roti tak. haha. naseb la die tk mara. sbb duit die kan. :) da nk dekat kol 2 die hantar balik. sbb takot bapak aku marah. :)

13/11- pagi2 aku da bagon kemas umah sume. adoi agak penat la. aku gy rempit jap gy beli roti canai.:) nak mesej si pakwe takot gngu lak. sbb die tdo lmbt. so msj die time yg die bg. ssbb hari nie SEPATUTNYA kiteorg jmpe. kol 12 lebeh aku call die. kejut kan die. then die soh aku kejut kol 1 sbb die tk cukup tdo la KONON. okey. sabar lagi. tk smpai kol 1. die call aku. tapi aku tak agkat sbb tgh mndi. then die call balik, aku jwb. die kate die kene keje. wah! hati da bara2 dah. tapi nk wt cmne kan. da kne keje. emm. aku touching la ngn die. die jnji selasa nk kua. tapi tatau la kan. jnji senang. tunai susah. :) dah la aku bagon pg sebab tak sabar nk jmpe die. lah2 tak jadi. so aku tido la sbb penat. :)

No comments:

Post a Comment